poniedziałek, 1 grudnia 2014

testowanie z Norel

Witam wszystkich postanowiłam ze moim pierwszym kosmetykiem jaki przetestuje będzie zestaw od Norel dr.Wilsz jest to tonik żelowy z kwasem migdałowym i krem rozjasniajaco-wygladzajacy z kwasem migdałowym i PHA aby test miał siłę i było wiadomo czy zaliczenia go do udanych będzie trwał miesiąc wtedy po tym czasie napisze recenzje na jego temat póki co zapraszam wszystkich do polubienia mojego bloga i czekania na recenzję.aby moc pisać musze mieć dla kogo.
 
Wiec pomalutku się rozkręcamy. 
 

3 komentarze:

  1. Pracowałam kiedyś na NOREL'u linii profesjonalnej :) - Lubię tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z firmy Norel mam aktualnie serum żurawinowe, mega polecam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w połowie testowania i jestem zachwycona tymi produktami napewno jeszcze raz spróbuję i napisze recenzje

      Usuń