środa, 17 grudnia 2014

Witajcie kochani no miałam dziś trochę problemów z blogiem kontem Google noe wiem co to się podziało nawet nie wiem czy został tamten usunięty czy nie.no cóż nie było tego tam dużo zaczniemy tu.
Dziś chciałam wam napisać u moich synkach jak pomagają mi w pracach domowych.
Czy wasze maluchy dzieci też mają przydzielone obowiązki domowe??
U mnie Szymon ma już prawie 5 lat i dużo mi pomaga i tez ma swoje obowiązki
Tu myje okna a ma tu może dwa latka no prawie dwa i pół
Tu mój chłopak wycieraczki kurze ma około 1,5 roku
Tu szymonek ma 4 latka prawie i pomaga przy opiece nad Kuba.
Kuba ma już 15 miesięcy i tez sam juz garnie się do odkurzania sam sobie po swojemu ale daje rade

Do Szymona należy też poscielenie swojego łóżka i odnoszenia naczyń do kuchni.
A u was jak to jest jakie obowiązki mają wasze dzieciaki??  Czy sądzicie ze nie powinny tak wcześnie zaczynać jakie są wasze opinie??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz