środa, 13 sierpnia 2014

Obiadki

Witam kochani dziś chce troszkę napisać o posiłkach moich maluchów.
Kubuś oprócz cycusia je owoce warzywka i inne przekąski ale obiadki to tylko sloiczki zje.nie chce.jeść moich posiłków może dlatego że nie umiem mu gotować.zawsze to albo przypraw za dużo albo z solą nie tak.mieska tez nie chciał wogole jeść wiec postanowiłam ze podam sloiczki.i je je ze smakiem ;-) a co napiszę o moim szymonku no on to jest totalny nie jadek.jadlby tylko kanapeczki z masłem,pasztecikiem,keczupem.wszystko co gładkie.nie zje mieska warzyw i nie których owoców.staram się jak mogę mu przemycić trochę warzyw i robimy podchody do soków warzywnych
.a obiady zje wszystkie zupy ale tylko z makaronem.ziemniaki zje jałowe (jak tatuś) ;-) ale jestem cierpliwa i myśle że później z wiekiem będzie jadł więcej
Zapraszam do komentowania i obserwowania
 pojedzony zadowolony
 powiem.wam ze to do zdjęć chyba starał się nie pobrudzic


 tak mój Kuba wygląda jak widzi miseczkę :-)

6 komentarzy:

  1. Na pewno z wiekiem zacznie jeść mięsko, warzywa itd. ;) A puki co słoiczki też dobre są bo mają wszystko. ;) Jedyne co mogę radzić to uważać żeby się nie pobrudzić daniem z rybką lub po ubrudzeniu szybko przebrać bądź umyć bo cuchnie, że hohoh. ;) Śliczny synek. ;) Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jest nie jadkiem do tej pory nie chce zrezygnować z mleka

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. A dziękuję.chyba jednak poprowadzę dalej tego bloga.ale troszkę będzie.misz maszu

      Usuń
  4. Śliczny ;) mój syn jest Fanem Bobovity

    OdpowiedzUsuń