środa, 17 grudnia 2014

Witajcie słoneczka moje dziś u mnie na tapecie będzie płyn do higieny intymnej Intimea.
Najpierw co opisuje producent
Łagodny żel do codziennej pielęgnacji intymnych części ciała.delikatne substancje myjące oraz naturalny ekstrakt roślinny chronią sferę intymną kobiety.

Ekstrakt z białej herbaty -łagodzi podrażnienia, nawilża, działa przeciwzapalnie. 

Kwas mlekowy - utrzymuje odpowiedni dla skóry naturalny poziom pH, wzmacniając naturalna barierę ochronną miejsc intymnych.

Skład żelu :Aqua,Sodium Laureth Sulfate,Oleamide DEA,Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Problemem Sorbate, Hexyl Cinnamal,Benzyl Salicylate,Butyphenyl Methylpropional,Linalool,Co 42090.

Produkt hypoalergiczny.preparat  przebadany pod kontrolą ekspertów z dziedziny dermatologi i ginekologii.


Moje odczucia ; jestem z niego zadowolona, nie uczula mnie, nie ma żadnej wysypki,sprawdza się z opisem producenta łagodzi podrażnienia miewalam je wcześniej często teraz odkąd używam tego żelu jest super nie mam problemów.
Konsystencja żelu gęsta przezroczystoniebieska 
Żel dobrze się pieni, ładnie pachnie, dobrze się splukuje wyplukuje jak zwał tak zwał.
Cena produktu 3,95zl 
Dostępny w biedronce 
Moja ocena to 10\10
Lubie tanie i dobre kosmetyki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz